View Single Post
Mye sterkere Heroin før. Da lå den på over 40%; nå er den stabilt under 20% i følge lovdata og kripos sine statistikker.

Uansett for en som ikke har toleranse er 0.1 startdose som regel. Jeg kan fint skyte 0.2 uten toleranse, men det er DA uten benzo i bildet. Føler jeg må ta 0.2 og 0.2 etter hverandre for å klø/nodde. Med toleranse kan jeg skyte 0.4. (Med dagens styrke) Men det er en Jævla dyr hobby. Da setter man som regel kvartinger bare for å bli frisk.

[quote=saviour;3556623]
Jeg har aldri overdosert til jeg måtte ha motgift, ble bare kastet lettkledd ut i snøen en gang jeg tok for mye kina-dop Hadd bare råd til en halv bag den dagen, og en hel hadde drept meg. Jeg sto og skjøt det, og gikk rett i kne og skallet i vasken med hodet. Legen mente smerten eller kulda fra snøen hadde reddet meg. Det var hvit heroin som ikke trengtes syre til, eller å kokes eller noe. Livsfarlig når vi var vandt med brun røykeheroin fra parken.....Det må ha vært sikkert tre ganger så sterkt dop, når jeg kom hjem hadde jeg den beste rusen resten av dagen og prata mye med mamma som mente jeg var 'så nøktern og grei i dag'. Mamma er veldig dum når det kommer til rus, derfor ringer jeg heller min mormor om det er noe nå.

Nå har jeg motgift i medisinskapet pga en besteven som har begynt med heroin i det siste etter å bli avhengig av subutex i fengsel der han satt et år og brukte subb hver dag. Fengsel var ikke så bra for min venn.... Der gir de jo subb til guttunger./QUOTE]


Nalokson er rimelig kjekt å ha. Jeg har hatt mine idiotiske overdoser, uten den hadde jeg 100% ikke vært her i dag. Det at jeg satt å drakk sprit og knaska xanor og skjøt fentanyl er jo helt hinsides. Nå har jeg lurt den døden sikkert 4 ganger, Lesson so damn learned. Måtte ha 4 puffs med nalokson og en saftig smell med speed, enda det fikk meg bare til å gå fra være blå med full pustestans til en veldig svak puls. Men Gud å den funker bedre på Dragen.
Sist endret av Sluzzz; 14. januar 2020 kl. 09:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.