View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg

Eg har sagt europeiske storbyer er trygge. Det er basert på at det trass alt er veldig få drap og valdshendingar, og svært mange er relatert til rus, enten alkohol eller andre ting - så ved å unngå å vere rusa reduserer du risikoen.

Du har derimot påstått at eit blikk til feil person fører til knivstikking, som må lesast som at det er overhengande fare for å verte utsett for valdskriminalitet. Ta London som døme - det er titalls millioner innom kvar dag. Kor mange drap trur du London har i året, og kor mange av dei drapa rammer tilfeldige personer?

Kva legg du i omtrent som krigssoner?

Eg tviler ikkje på at du kan oppleve vold i Oslo. Men det er i større grad på grunn av miljøet du er del av, enn at det er i Oslo. Som turist er Oslo dønn trygg by. Kor mange drap er det i Oslo i året? Eit titals eller noko i den duren - og det er ein by som ein til to millioner er innom dagleg.

Kva baserer du det på? At Ungarn har 2.5 drap per hundre tusen, mens Noreg har 0.5 drap per hundre tusen? Eller at Polen har 0.8 drap per hundre tusen, mot Noreg sine 0.8? Eller at Bulgaria har 1.5 per 100k, mot UK sine 1.2? Eller Estland sine 2.2? Kjelde.

Uansett så er det marginal risiko, og som nevnt over skjer dei fleste drap der det er relasjon mellom gjerningsperson og offer. Som tilfeldig turist er i realiteten sjansen for å verte råka langt lågare enn for populasjonen totalt.


Så du baserer heile greia på personlege anekdoter?

For å gjere det klart: eg har argumentert. Du har komt med sammenhengande appeal to emotion. Det er litt teit.

Viare: Ifølgje VG er snittet på drap på nordmenn i utlandet sånn omlag fem i året. Her er oversikten sortert på land. I UK er det den svimlande summen av eitt drap på ei norsk kvinne - og det var ikkje eit tilfeldig drap på åpen gate. I Sverige? 2. Og kor mange hundre tusen nordmenn er i Sverige, kvart år?
.
Vis hele sitatet...
Regner med at du skriver en hel bok i løpet av innlegget ditt i håp om at jeg ikke orker å gå igjennom alt du skriver og at du dermed "har rett i at det er så trygt". Jeg skal skrive en bok til deg også

Det at UK har 1.2 mot 1.5 i Bulgaria burde få det til å ringe noen bjeller hos deg. Bulgaria er et av de fattigste landene i Europa.

Når det gjelder Norge så er det nok mange som blir drept som blir regna som overdoser. Du vet kanskje ikke hva en "judas" er? Dette er et velkjent fenomen i Oslo.


Link #1 gjelder vel all type kriminalitet men her ser man også at det jeg sier er riktig. Det er tryggere i øst-europa fordi de ikke har innvandring.

Link #2 viser at sjansen for å bli rana er MYE høyere i vest-europa enn i øst-europa. Tallene for norge angående dette er garantert manipulert/fikla med. Folk blir rana i Oslo omtrent hver eneste dag, om ikke flere personer per dag.

Svergie ligger på topp i Europa når det gjelder voldtekter. Politiet måtte droppe planen sin om å bygge politistasjon i Rinkeby fordi det var for farlig.

Angående hva jeg mener at det finnes områder i Frankrike som omtrent er krigssoner kan du bruke youtube/google, søk på: Paris/Marseille/France ghetto police.

Det finnes også en dokumentar på svensk som heter "Fransk maffia" på youtube.

https://www.numbeo.com/crime/region_...150&title=2018

https://ec.europa.eu/eurostat/statis...ime_statistics