View Single Post
Sitat av Noisediary Vis innlegg
Det er en god venn jeg har kjent siden ungdomsskolen jeg har fått vite alt dette ifra. Kan ikke se hvorfor han skulle lyve om alt dette. Han pleide å henge med denne fyren før han havnet helt på kjøret med amfetamin og andre rusmidler. Det begynner å bli noen år siden han var seg selv. Han var etter hva jeg har fått vite ganske oppegående en gang i tiden men etterhvert som amfetaminbruket eskalerte, ble hodet hans såpass kokt til slutt at han havnet i en slags psykose og måtte tvangsinnlegges.

Han ble aldri seg selv igjen, og driver den dag i dag med rus.

Uansett orker jeg ikke å sitte her å brette ut privatlivet mitt på et anonymt forum kun for å overbevise folk om at noe som skjer i hverdagen min stemmer.
Vis hele sitatet...
Men å brette ut en annen sliters privatliv er greit? Synes også at du som selv bruker rus velger å gå så bananas over småting og rykter fra en tredjepart vitner om fritidsproblemer av høy grad, eventuelt en litt brå overgang fra bygd til by eller ren angstproblematikk. Har du snakket med denne personen i det hele tatt? Og hvorfor skulle et opphold hos myndighetene være grunnlag for utkastelse, med mindre det er direkte relatert?

Du undersøker lovligheten av å kjøre spark i hasjrus på nettet. Det er unormalt noiete uavhengig av hvor mye sterk cannabis man setter i sprøyta. Det sammen med denne tråden forteller mye mer om deg enn naboen. Hvor ville du plassert denne eksentrikeren da, på skogen? Lukket avdeling? Alle trenger et sted å bo og heldigvis har leietakere relativt godt rettsvern i Norge.

Ønsker naboen din lykke til med sine problemer, både de vi ikke kjenner, og bygdedyret, som tydelig overvåker han daglig og rapporterer videre til oss her på internett.