View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Ja hvorfor kan det ikke være begge deler, kombinasjon av rus og en rar nabo? «Alle» som bor litt sivilisert er statistisk sett nødt til å ha en «rar» nabo. Vi bare reagerer ikke sånn på det som TS gjør. Mange merker det heller ikke og gjør derfor ikke noe ut av det som å f.eks å rote i bakgrunn til folk. En kan jo spørre seg hvem som stalker hvem her...
Vis hele sitatet...
Det ville vært ganske interessant å være flue på veggen om du var i mine sko.

At du velger å kalle noen en "rar" nabo basert på følgende:
- Voldelig atferd ved flere anledninger (sittet inne for grov vold bl.a)
- Rusmisbruker (bruk og salg av speed bl.a)
- Gammel kjenning av politiet
- Tidligere krenkende og plagsom oppførsel
- Tidligere tvangsinnlagt

Så er det en litt interessant konklusjon du har kommet med.

Niks, denne karen er ikke bare "rar". Han er faktisk å anse som farlig, psykisk ustabil og en trussel for sine omgivelser hvis man tar et dykk i forhistorien hans.

Men du mener altå at det er jeg som er stalkeren?

Er det fordi jeg banket på døren hans ETTER han var på min dør eller var det fordi jeg forhørte meg litt rundt om vedkommende er en stabil person? Kanskje det var fordi han hang opp en lapp på døra mi at JEG er stalkeren? Hvordan kom du til denne konklusjonen egentlig?
Ikke er din oppfatning av situasjonen helt gal - det kan også virke som du ikke har lest hele tråden en gang, kun lest åpningsinnlegget mitt og trukket konklusjoner fra løse lufta.

Hvordan ville du reagert dersom din nabo med en slik bakrunn og drevet på sånn mot deg? Ville du gitt han et anerkjennende nikk og tommel opp? Kan jo virke sånn
ettersom din vurdering av fyren kan oppfattes å være at han bare er litt "rar", ikke noe verre med det liksom..

Les gjennom tråden og ikke vær så forutintatt før du skriver. Kanskje du får en slik nabo en gang du også? Er ikke sikker på om du hadde vært like høy på pæra da.

Vet mer om denne fyren enn det jeg har valgt å komme med her i tråden men avstår fra å skrive det. Av hensyn til både hans, og min anonymitet.

Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Dette er grunnen til at jeg holder meg unna hasj. Du blir mer psykisk ustabil fordi du røyker også røyker du for å få slappet av, også blir du enda mer psykisk ustabil. Circle of weed. Glad jeg slipper det.

Er nok en liten sjangs for at TS ikke er spik spenna gal, men han har mange av symptomer til paranoia og tenker spesielt da på at det ikke henger på grep det han sier. Blant annet at han kan høre at noen "følger etter han i etasjen under". Herregud, våkn opp.
Vis hele sitatet...
Når du ikke en gang evner å lese gjennom hele tråden, er det ikke like greit å la være å svare? Blir litt som å se en film og slå av midtveis i filmen, for så og synse seg frem til hvordan den slutter..
Sist endret av Noisediary; 14. januar 2019 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.