View Single Post
Sitat av Fuglern Vis innlegg
Det du sier er selvmotsigende. Du sier at du ikke er produktiv og har det bra, men etterpå sier du at du ikke er lat.

Det at du rettferdigjør din egen passitivitet er jo nok et bevis for at man trenger å føle seg produktiv for å ha det bra.

Alle mine eksempler er tatt fra et generelt basis. Jeg angriper ikke deg som person i det hele tatt .
Vis hele sitatet...
Du lyver ikke... de få gangene jeg har søkt etter jobb og ikke fått napp på 1 måned eller mer, har jeg blitt ekstremt lat og deppa. Du føler deg jo helt ubrukelig når du våkner 12:00 - 15:00 hver jævla dag og føler du ikke har noe å stå opp for. Så klart sitter du på PCn eller foran TVn hele dagen også for å ha noe å gjøre. I begynnelsen går det fint, før det begynner å bli en rutine og du ikke har vært ute av huset på dager.

Det er virkelig en ond sirkel å våkne sent hver dag, for da legger du deg jo senere, som igjen betyr at du da sover lenger. I mine tilfeller bodde jeg med familie, kan ikke tenke meg hvor ille det hadde vært alene eller med én annen person som ikke var her hele dagen en gang.

Edit: Søking av jobb? Hah, det der skjer bare ikke etter ca. de første ukene. Isåfall veldig sjeldent og halfassed. Det er mulig å få jobb, bare du faktisk gidder i mer enn et halv sekund. Det er bare å søke på alt du ser hver eneste dag, hva har du å tape? Bare vær tålmodig og konsistent.
Sist endret av Nraw; 14. oktober 2016 kl. 14:55.