View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som ønsketenking og statusskryt. Sorry ass men enslige menn kommer ikke inn på swingersklubb, det er nesten alltid påmelding på forhånd, og klientellet består stort sett av 17 menn på 40+ med ølmage, én yngre wierdo og max 6-7 damer rundt 40+ de og.
Det er heller ikke sånn at man kan pule løs på hvem man vil eller tafse på alle. Er ganske klare retningslinjer i sånne miljøer men du kan godt få en tommel opp for at du ikke er jomfru om det er det du prøver å fiske etter! (Y)
Vis hele sitatet...
Det gjør det absolutt. Single menn kunne komme inn i ukedagene (inkl. fredag) mens lørdager var forbeholdt par. Og dette ser ut til å gjelde de fleste swingersklubber i Norge, selv om flere dessverre har blitt nedlagt i det siste.

Jeg var nok den "yngre weirdoen" der (er 30 år) og sånn sett var jeg ganske attraktiv blant damene. Man pleier å stryke dem forsiktig et uskyldig sted som f.eks. leggen og om damene gjør tegn til at de liker det er det bare å gå videre.

Dette er sikkert ikke for alle, men selv er jeg glad i gangbang og syntes det var en kjempespennende kveld

TS