View Single Post
Jeg har ikke brukt minus lenge, men det er av og på. Røyka det mest, hver gang jeg røyker det så er den følelsen overvinnelig enn mange andre rusmidler, jeg har ikke vært særlig klok og fortalt det til litt for mange at jeg har prøvd det som ikke er smart mtp på omdømme sitt.
Mange fordommer ift heroin bruk som ikke er rart. Så jeg har nok et litt heroin kar rykte på meg. Folk snakker, sånn er det sosialet spillet bare.
Men alltid når jeg er avholds eller abstinent, så tenker jeg på heroin 60% av dagen og den følelsen den gir meg. Kan tenke meg mange her inne med samme erfaring kan relatere. Mange aktiviteter og rusmidler, slår ikke det minus gir meg. Speed og kokain er deilig. Men den gode flukten heroin og høye doser benzo gir meg er en følelse som ikke kan slås.
Anabole Steroider som jeg har lite erfaring med har jeg også stor savn etter, den sinnsyke selvtillit følelsen, ingen frykt, og at jeg blir dobbelt så svær bare etter 3 økter. Nå trener jeg naturlig ofte med inspirasjon fra militær trening, det gir meg en god følelse, og jeg liker å se progresjonen jeg får, og gleder meg til den dagen kroppen min er veldig atletisk, ja det hjelper utrolig på selvfølelsen, men det testo ga meg var noe helt annet, gå rundt og føle deg som kongen på haugen slår nesten alle rusmidler utenom heroin. Ja jeg har ikke noe sunt forhold til rusmidler slik jeg beskriver i denne tråden. Det å gå rundt og føle deg uovervinnelig er noe av det jeg savner mest fortiden. Men det med heroinen er en ond sirkel som jeg dessverre har slukt meg opp i. Alle aktiviteter er så mye bedre, og i små doser så kan jeg gå rundt og de fleste vil ikke merke at jeg har røyka heroin, kommer selvfølgelig ann på dosering. Mange som kan relatere?