Tråd: Heroin?
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Yikes hu driver hvertfall å dealer og da har hun 100% et eget rusmisbruk hun finansierer også.

Gjenkjenner ikke noe som heroin, pulveret gjenkjenner jeg heller ikke som hverken mdma, kokain eller amfetamin så jeg vil gå ut fra at det er noe research chemicals av noe slag.

Rusavhengige lyver mye men det betyr ikke at hun er lystløgner og at du ikke skal ta det alvorlig når hun forteller deg at hun bruker heroin. Å si noe sånt til et familiemedlem er å ville fortelle hvor dårlig det faktisk står til med seg, ikke sikkert hun vil ha hjelp men det er jo en god anledning til å få et tettere bånd nå som hun er på sykehuset og spørre henne hva det er hun faktisk bruker, nekter hun forteller du om kapslene, pillene og pulveret du fant, og be hun være åpen om problemene sine. Så kan du spørre om hun vil slutte og ha hjelp eller ikke, en tur på sykehus minner hun kanskje på at det er viktig å ta vare på helsa og kroppen sin..
Vis hele sitatet...
Dette svaret synes jeg var ett positivt og konstruktivt innslag, sier meg 100% enig. Vil også legge til at det er utrolig synd at du skal bli dratt inn i og belastet med uttalelser og funn som dette, men jeg håper det er en mulighet for dere to å kunne utvikle en dypere og mer meningsfull relasjon med hverandre. - Det er vel en grunn til at hun forteller det til deg tenker jeg. I tillegg til at du får bo hos henne mens hun er på sykehuset.

Av ren nysgjerrighet, fant du dette ved å snoke i tingene hennes eller var det helt tilfeldig? Hvis du snokte, hva lette du etter?