View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Ja, du kjenner altså disse jentene. Det er det mange som sier at de gjør. Men det er forbausende få av disse jentene som likevel vil innrømme at de virkelig liker jobben sin når man graver litt i det. Jeg er totalt uinteressert i personlige anektdoter, men dersom du har noen seriøse klilder til å understøtte din påstand med, så er jeg svært interessert. Som jeg skrev innledningsvis, så er jeg a bsolutt villig til å revurdere dette punktet. Det sagt, så ville det fortsatt overraske meg om de utgjør en signifikant prosentandel av de prostituerte. Og er det ikke mer rettferdig å diskutere problemstillingen med utgangspunkt i de vanligste tilfellene, og ikke spesielle unntak?
Vis hele sitatet...
Det finnes en god del norske jenter som selger sex uten en hallik i bahand, dette er jo ikke en hemmelighet. Det at jeg kjenner et par av de, hvorfor er det så utrolig? Jeg kjenner også flere jenter som selger de brukte trusene sine.

Menneskehandel og tvang er jeg helt imot, men hvis jenter og gutter faktisk VIL selge kroppen sin så er det ingenting galt med det. En kropp er nettopp bare det, en kropp. Selv om flere her inne ser på sex som noe magisk og spesielt som man kun må gjøre med utvalgte, så finnes det ufattelig mange som ikke ser på sex som så mye annerledes enn en joggetur. Det er faktisk ganske normalt, spesielt i Norge her vi har tonnevis med one night stands med folk vi ikke er tiltrukket av (UTEN å få betalt for det).

https://www.nettavisen.no/nyheter/--...t/3596869.html