View Single Post
Setter pris på alle gode råd fra "fagfolk". Rivotrilen var den første jeg droppa siden den har desidert lengst halveringstid(?), tok xanor i 3 av 4 første dagene, men kun en halv. Er nå nede på null. Skal regulere meg inn med diazipam som du anbefaler.

Var innom xxl og forklarte at jeg hadde vært syk i 3 mnd og bare hadde spist junk og ville begynne å trene. Fikk 3 typer supplementer, noe utstyr jeg kunne ta med meg og tips til øvelser jeg kunne gjøre hjemme/på jobb.

Jeg har brukt ulovlige rusmidler i 20 år og spist legemidler i 12 år. Jeg har bestandig hatt en plan for hvor mye jeg kunne spise og delt opp tabletter i dosetter. Med ekstra i helgene og mindre i ukedagene og gradvis nedtrapping. Jeg har satt av uker i kalenderen der jeg visste jeg kunne bruke kokain eller røyke crack i en uke. Men så var det stopp. Jeg har vært en funksjonell narkoman i hele mitt voksne liv.

Denne gangen hadde jeg ingen plan, bare en pose med full av blister og en sommer. Dumt nå i ettertid, men regner med det skal gå bra denne gangen også. Ps: Det er mulig jeg tar meg en siste dose morfin på lørdag om jeg har vært flink med alt det andre

Gikk 6 km i dag og det blir sunn middag, uten dessert eller smågodt. Og kun vitaminer og mineraler til kveldsmat.