View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av billigbil Vis innlegg
Takk for kjempegod tilbakemelding. Jobben min er innen sjekk/vedlikehold/montering av elektronikk og vi er alltid to, så trenger ikke kjøre bil. Det vil være mulig for meg å ta medisiner mens jeg er på jobb, siden jeg får utskrevet 5mg vival. Som jeg egentlig skal ta mot stress/angst/depresjon når jeg er hjemme med min syke kone.

Tror nok jeg tar med meg en boks av disse på jobb og spise en om dagen. Vil nok gjøre det i smug, men om det skulle dukke opp (f.eks om det blir spørsmål om hvorfor jeg ikke vil kjøre) tror jeg det er helt uproblematisk å forklare kollegene mine at de er mot stress, siden både sjef og kolleger er klar over situasjonen jeg er i hjemme, spesielt etter sykemeldingen forrige turnus.

Har tatt min siste xanor og kommer til å justere meg inn med valium fram mot oppstart på jobb og holde det i sjakk med vival og prøve å komme meg av det etterhvert (Ikke noe som haster siden det er etter anbefaling fra lege)

Har laget en plan for å spise sunn, men lite mat for å gå ned noen kilo og starte å trene på senter når jeg kommer hjem. De siste 11 dagene skal jeg prøve å legge inn to gåturer og kanskje ende opp med å jogge om kroppen klarer det. Vurderer også å sjekke om opp om det er noen vitamintilskudd eller lignende jeg burde ta. Er det lurt og mulig å få tak i testosteron uten å gå via lege? Kjenner at energi og seksualdriften er helt borte.

Er ikke klar for å legge meg inn på avrusning, føler jeg er sterk nok til å klare dette selv, men er først og fremst er jeg ikke klar for alle konsekvensene det vil få.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev et innlegg tidligere der jeg sa 0 xanor, kun, valium, kratom if needed (bare så du vet at det er en som har kommentert før om det har noe å si).

Men nei, ikke start med test nå i tillegg. Jeg kan LOVE deg at du har nok i vente. Har vert gjennom det der før med xanor, nå er jeg der igjen med rivotril... Bare at denne gangen har jeg brukt rivotril i 3 år daglig...

Just no.. Ikke kjøp deg testo, serr, drit i sexlysta, den kommer ettervær, opiater gjør deg mindre kåt også (morfin). Energien kommer tilbake etter du er ferdig med benzoene.

Men som jeg sa:

Null xanax/xanor
Null rivotril
Null morfin

Men ta valium/stesolid, du skal ikke bli rusa. Du skal ikke føle deg normal, du skal bare ikke føle deg døden nær og helst ikke ha tremors.

Anbefaler deg egentlig og dra til legen og legg alle kortene på bordet, han vil fikse deg en nedtrappingsplan. Benzo abstinenser er virkelig ingen spøk :/

Virker som du er litt “eldre kar”, selv er jeg under 25 og er avhengig av benzo for 2 gang. Var hekta på opiater før, oxy, morf etc men det er bare og ikke ta det og etter 2 uker er du frisk, benzo sitter faenmeg i mnd - flere år med abstinenser, tipper 3 mnd som sagt for deg.

Du er vertfall ikke alene mann, vi er flere her inne som er i din situasjon