View Single Post
Våknet med skjelvinger og vondt i hodet. Tok 1mg xanor (resten av halve tabletten fra i går), tar en paracet mot hodet. Ikke noe morfin eller valium. Vurderer 10 mg valium i kveld. (Vil justere om jeg merker noe på formen i løpet av dagen.).

Fin dag i går, spiste god frokost og god middag, ikke samme hellvette med skjelvinger og det var mulig å finne behagelige stillinger å ligge/sitte i. Tok meg en gåtur på ca 5km, jogget de siste 500m og nådde makspuls, like før leggetid. 3 mnd på sofaen har gjort meg 10 kg tyngre og nesten helt uten muskler (føles i hvert fall slikt). Svetten rant, tok meg en dusj og la meg. Håpet på å sovne umiddelbart.

Tok antihistaminer etter en time, men sovnet ikke av det heller. Tok 4,5 time før jeg sovnet. Fikk litt under 6 timer søvn, noe som er lite når man er vant til 10-12 timer neddopet. Ingen drømmer som i går.

Håper at dagen i dag blir bra og at jeg sovner lettere etter lite søvn, og 10 mg valium i kveld.

Forholdet med kona er surnet og vi sover ikke i samme rom som vi alltid har gjort. Hun føler nok veldig på det jeg går igjennom, samtidig som hennes tilstand ikke er bedre og at jeg snart blir borte en måned. (Både jeg og fastlegen min er enig om at det beste for meg er å komme meg litt vekk. Hun aner ikke om medikamentbruken min, men får 25x5 mg vival hver frimåned). Noe som gjør at kona, for første gang, må få besøk av hjemmehjelp en gang om dagen.
Sist endret av billigbil; 2. august 2019 kl. 09:40. Grunn: Formatering