View Single Post
Sitat av ColdPac Vis innlegg
Hallo

Jeg er fullstendig klar over at tiden etter at de fysiske abstinensene er over blir avgjørende. Det er noe jeg har tatt med i planen. Trenger ikke gå så mye nærmere inn på det. Det blir mye fysisk aktivitet og fokus på daglige rutiner.

Det at jeg ikke begynner før lørdag har ingenting med mangel på motivasjon og gjøre. Jeg for min del, trenger noen dager til å forberede meg mentalt. Personlig er det noe jeg har troen på.

Hvis det er noen som har noen anbefalinger til ting som vil lette på de fysiske abstinensene, setter jeg stor pris på det. Da tenker jeg ikke på hasj eller noen form for psykedelika. Jeg tenker da på reseptfrie medikamenter eller "kjerringråd".

Jeg har tenkt å slutte uten hjelp av benzoer eller Andre stoffer. Hadde i utgangspunktet tenkt å benytte meg av xanor og sikring, men jeg dropper det.

Takk for rådet om imodium. Skal ha det tilgjengelig.

Tusen takk for gode svar alle sammen...
Vis hele sitatet...
Hei og gratulerer med et godt og et riktig valg :-)
Jeg har et tips til deg om du får tak i det, ellers tror jeg ikke legen er så vanskelig på å skrive ut det for hjelp å slutte med heroin.
NEURONTIN, heter det.
Jeg har fått kjeft av å skrive om det når jeg var ny som medlem ca for 2 år siden. Men hvorfor ikke bruke noe som hjelper, til hjelp? Det viktigste er at du klarer slutte. Og du blir ikke avhengig av å bruke Neurontin en ukes tid.
Jeg har selv brukt det når jeg skulle slutte med Oxycontin/Oxycodone på dagen. Legen var skeptisk til å la meg gjøre det, men jeg fikk viljen min. Desverre måtte jeg tilbake de preparatenen, men det er en annen historie.
De som sa jeg ikke måtte anbefale det, sa det gikk på de samme resptorene.
Jeg brukte det i allefall og hadde nesten ingen problemer med å slutte på dagen.
Kjøp noen bananer, og en pose med peanøtter, cola og farris. Og allier deg med Ibux og Paracet, husk Imodium for diaré.
Ønsker deg lykke til :-)

Så ser jeg nå på dato at dette innlegget er gammelt ��
Sist endret av Huttetutta; 27. februar 2015 kl. 23:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.