Tråd: Reisetriks
View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Lette klær. Gjerne bukser man kan gjør eom til shorts.undertøy og strømper som ikke strammer og forhindrer blodet.
Sko med god plass, sandaler til varmere strøk.

Har en liten veske lomme til å ha på innsiden av genseren med pass og papirer samlet Visa kort.

Så lite håndbagasje som mulig, men ungene blir det en del men de trenger en del ting underveis.

Spise før flyplass og gå på do så mye man kan før avgang. Spiser ofte sviskekonpott kvelden før avreise.

Kan jeg klare meg uten i sjekket baggasje velger jeg det for å komme fort ut

Før da jeg hadde angst pleide jeg å røkt ke en bønne i parkeringshuset og tok sovemedisin på vei inn til flyplassen og sovnet ofte på flyet. Da tok jeg altid vindisete for å slippe å bli vekket. Nå velger jeg langs mittgangen

Mange sier reisen er en del av målet, men er uenig. Bruker ikke en ekstra krone på fly eller oppgraderinger. Bonus lønner seg sjeldent om man finner billigste billet har forksjelleg på sas og Norwegian for 4 pers Tir retur Thailand vært Norwegian åå 16000 kr, not sas på 42000 så de bonus poengene er ganske uviktig i den sammenheng. Fikk vell 300 kr i bonus 4 pers Thailand tur retur.

Jrg kjøper mat og drikke på flyet.

På togturer er det greit å leie sove kupé

Et va min beste triks før reiser er å løpe en tur før turen og være godt uthuilt og ikke spise masse sukker og dritt man ikke spaker vanligvis.

Blir veldig oppblåst av alkohol og sukker så prøver å unngå det. Har jeg løpt lang, sovet godt og spist godt er jeg mer opplagt og samtidig rolig og det er da lettere å takle nye folk og ha de fint på turen og samtidig godt humør.

God reise alle sammen.

Alle som flyr som har angst fortjener en medalje. Veit hvor tøft det er, men det er mulig. Ta med ting som gjør deg trygg og du kan fokusere på.

Ikke bruk alkohol siden det kan slå helt feil ifht angst i min erfaring.