Tråd: Reisetriks
View Single Post
Har aldri en plan eller noen triks på lur. Er jo litt makelig av natur så sitter i setet på flyet til nesten alle er ute. Og samme ved boarding, da venter jeg som regel helt til de roper opp absolutt siste "call" for mitt fly. Da er det som regel gått lang nok tid til at folka er slusa inn i flyet og de fleste har fått satt seg. Tar sjeldent igjen noen på vei fra flyet og til bagasjebåndet. Rusler heller sakte og rolig gjerne med musikk på øret og tar meg god tid. Like kjedelig å bli stående i 15 minutter ved bagasjebåndet å vente som det er å stå i flyet å vente, blir ofte stressa når det er for mye folk for "tett på" men når jeg kommer inn til bagasjebåndet som etternøler og mange alt har fått sin bagasje er det som regel godt med plass og lite stress å hente ut bagasjen.

Jo et triks har jeg, sitter sjeldent å venter ved "min" gate, stopper en før eller en etter. Da vet ikke de som boarder om den siste personen som mangler på flyet er klar og da går det ofte lengre tid før "last call" oppropet kommer, slik at da blir det minst venting ombord før en finner sitt sete - som så langt det er mulig er booket sammen med billetten. Da slipper jeg angst-svette i fjeset.