Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av veltins Vis innlegg
Hvis jeg gror 2-3 planter i skogen, hva er sjansen for å bli tatt? Og, hva er sjansen for å bli tatt ved å bestille på internett? Hvor kjøper du frø?
Vis hele sitatet...
-Ikke så veldig stor om du bruker hodet. Hold stedet på en hemmelig plass, utenfor allfarvei, hold kjeft++ så er nok hagen rimelig safe.

-Bestille hva?

-Det har jeg ikke lyst til å si... Meeeen: google.com-> cannabis seeds, skal nok gi mange treff.

Sitat av Bundy Vis innlegg
Skal bestille kun lamper og ballast, hvor er det billigst?
Vis hele sitatet...
Designbelysning.
Til info er også gatelys 400w HPS. Så om du har litt kunnskap om strøm og kobling og lever uten moral kan du gjøre det svært billig.

Sitat av XStonerX Vis innlegg
[b]J Ønsker derav fortsatt tilbakemeldinger på hvordan dere med grønn tommel ser på denne unge fruen?

[Planten er selvsagt "toppet". Jeg fulgte en veiledning på YouTube - men jeg aner ikke om dette ble en suksess, skal den eventuelt "toppes" flere ganger? Tips, tricks & tilbakemeldinger noen?
Vis hele sitatet...
-to grønne tomler opp ser bra ut

-Du kan toppe flere ganger. Ville kanskje tatt en runde til med saksa og så bindt planten ned etterhvert så du får fire toppskudd i fin avstand fra hverandre.

Sitat av psyk0naut Vis innlegg
V
Hvor mye strøm bruker man ca. på å dyrke fram planter til eget bruk og er det slik at man merker en markant forskjell i regningen fra før og etter oppstartet dyrking?
Vis hele sitatet...
Man bruker cirka 150,- i strøm på en 400watter som går 12timers syklus, i månenden. Jeg merket ikke noe særlig økning i strømregningen min.

Sitat av Juliaan Vis innlegg
Heisann, er inne og lurker litt på weedshop nå, men jeg er usikker på hvilke typer gjødsel, ph opp/ned osv som er det beste?
Så hvis noen vil komme med anbefalinger så takker jeg dypt og inderlig!

har for tiden 4 små som jeg håper på å få noe ut av! blir å kjøpe HPS settet også fra w.shop!
Vis hele sitatet...
PH up/down spiller ingen rolle med merke akkurat. Kjøp det billigste.
På gjødselfroten er det mange som sverger til BioBizz-serien. Selv er jeg fan av bio-serien til Canna. Smak og behag rett og slett. Så lenge man har en fin fordeling av NKP så skal det meste funke.