View Single Post
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Så... Det du sier stemmer nok veldig godt. Jeg gir fullstendig F i hva faenskap folk finner på på elevnettet (så lenge internett-tilgangen står), men rører noen lærernettverket (som tydeligvis har skjedd i det tilfellet her) så kommer jeg til å gjøre hva enn faen mulig for å gjøre livet jævlig for dem. Det inkluderer og ta hvem faen enn jeg kan for "ulovlig" bruk av programvare.
Vis hele sitatet...
Så det du egentlig sier er at du driter i om du tar den som har gjort det, fordi du er så inkompetent at du ikke klarer å sikre et nettverk og du har hvertfall ikke noe kompetanse til å gjøre en dugende etterforskning av hvem som har utført angrepet?

Du er vel en av de som har vært litt for flittige på CV-en og plutselig fikk ansvar for IT-driften? Av typen som har datakortet og føler seg som en skikkelig l33t hacker?

Hvis nettverkene er fysisk adskilt som du så fint påstår så skal det jo per definisjon ikke være mulig å koble seg til det via elevnettet. Så enten har du noen world-class hackers som elever eller så er du så inkompetent at du ikke vet hva som går hvor.

Du er av typen som gjør meg kvalm. Som sitter der på kontoret sitt, sipper på kaffen sin og føler seg som kongen på hauen. Sannheten er at enhver 5-åring som har tatt i en datamaskin enkelt kunne driftet nettverket ditt, sikkert også sikrere. Du er av typen som gjør minst mulig på mest mulig tid.