Tråd: Gaming-stol
View Single Post
Trådstarter
161
Det er visst "gamingstol" som er tingen da, tror ikke det blir det samme med en kontorstol. Og stolen skal være en gave/overraskelse, så det blir dårlig med muligheter for å teste den på forhånd dessverre (det er jo uansett dårlig utvalg i butikkene av disse stolene). Prøvesatt en stol som sto framme på Power. Den kostet over 2000 og framsto som rimelig "lea-laus" synes jeg. Leser litt kommentarer på de DXRacer-stolene, og det virker som om folk er fornøyde med byggekvaliteten på dem.

En ting jeg ikke helt klarer å lese meg til angående stolene fra DXRacer: det står at stolen kan låses i 90 grader, eller man kan løse opp og legge stolen "helt tilbake" (135 grader). Men kan den stilles inn trinnløst til et punkt mellom der, og låses i den posisjonen?

Hvilken DXRacer-stol ville passet til en litt kraftig (velbygd) kar på rundt 180 cm? Og kan man velge om de skal være i stoff eller "lær"?

Den stolen fra AKRACING var forsåvidt også interessant, men jeg har lest at en del folk opplever problemer med "hydraulikken" på disse, at det blir lekkasje på demperen? Kan jo være at det var i tidligere tider, og at dette er rettet opp nå. Vil den AKRACING-stolen passe godt til en på 180 cm, og hvordan oppleves byggekvaliteten? Ser i kommentarfeltet på den stolen at det er et par som nevner skruer som løsner under armlenene.