View Single Post
Sitat av jnf Vis innlegg
Hørt om EmmaSofia? De jobber med akkurat det du snakker om. Jeg har også hatt kontakt med de og vært på møter, de har hatt veldig mye framdrift det siste året. Sjekk de ut: emmasofia.no
Vis hele sitatet...
Veldig fornøyd med EmmaSofia Forskjellen der er at vi kjenner til lederne, vi kjenner til bakgrunnen deres og vi vet hvem de er. Det gir langt mer troverdighet. Ville anbefalt kanskje å kjøre litt mer som EmmaSofia.

Jeg har forståelse for at man ønsker å unngå stigmatiseringen som følger med når man ønsker å jobbe for noe som cannabis, men jeg føler at om man ønsker å være anonym er en blogg mer veien å gå, ikke en full forening.

Uansett, dersom dere får kildene deres litt mer på stell, samt kanskje blir litt mer åpne som EmmaSofia og blir litt mer fordøyelige for fru Hagen på 60, tror jeg dette kan bli bra.

Edit: Det er faktisk veldig sant det Vidarlo sier. Om noen med kreft leser innholdet på siden og sier til legen at de ønsker å slutte med medisiner og gå over til cannabis, og deretter dør..vel da hadde jeg hatt det vanskelig med meg selv i hvert fall.
Sist endret av seroto9n; 18. februar 2017 kl. 14:24.