View Single Post
Dette er et vanskelig dilemma, men jeg råder TS til å prøve alt før han eventuelt gjennomfører denne keylogger-planen. Det er utrolig lavmål, og det er bedre å si at du ser hun har vært litt annerledes i det siste og spør hva som plager henne. Om du har gjort noe galt etc. Såpass må vel to som tross alt er gift kunne snakke om. Da vil du få mer informasjon før du tar en endelig avgjørelse.

Til dere som vil at han skal spørre henne rett ut: Forventer dere at noen som er utro sier "Ja, jeg er faktisk utro. Takk for at du spurte. Nå trenger jeg ikke gå rundt å holde det hemmelig lenger... Det har vært en tung byrde å bære"
Jeg tror ikke det.
Folk som er utro er løgnere i utgangspunktet noe som gjør det enda mer vanskelig. Da er det plutselig ikke noen vits å "snakke sammen" da alt man får servert er løgner med tilbehør.
MEN.....
For alt jeg vet kan jo TS være en sjalu alkoholiker som banker kona sakte hver kveld og tror at hun skriver med fremmede menn hele tida. Mens hun i realiteten har vært på do og spilt candycrush i en halvtime.
Vanskelig å si i slike saker.