View Single Post
Kan ærlig si at jeg var i en liknende situasjon som TS. Jeg snoket og logget alt som ble gjort på hennes pc. Og jeg fant ut at mine mistanker var begrunnet. Det at jeg viste konkret om hva hun drev med gjorde både bruddet og hennes handlinger enklere å takle.

Når jeg forsøkte å snakke alvorlig med henne så løy hun så det rant. Og siden jeg ikke ville fortelle at jeg kontrollerte hennes digitale hverdag så fikk hun vist meg en kynisk og lite tiltrekkende side av seg selv. Med løgner og svik og uten intensjoner om å bryte med utroskapen.

Enden på visa var at jeg kasta hun ut, og selv ikke da kom det noe som helst fra henne om at egentlig så ville hun også gjøre det slutt. Neida for sikkerhetsskyld så fikk man enda oppleve en guilt trip for å avslutte forholdet.

Glad jeg er kvitt faenskapet, livet ble mye bedre etterpå. Først etterpå så jeg hvor råttent menneske hun egentlig var. Der og da i forholdet så var jeg kun opptatt av hennes bra sider. Og de var jo egentlig overskygget av hennes dårlige.

Kjør keylogger ts og drit i hva andre sier. Hva du velger å gjøre med informasjonen er din sak.
Sist endret av frtoretang; 13. mars 2016 kl. 19:53.