View Single Post
Wow. Bare wow.

Trådstarter, det var virkelig rørende/interessant å følge utviklingen din. Selv om jeg bare har loka med weed, kjenner jeg meg godt igjen i måten du hele veien har rettferdiggjort forbruket. Får meg virkelig til å tenke på mitt eget bruk, og hvordan det egentlig påvirker livet mitt. Jeg innser jo selvfølgelig at weed og H er to helt forskjellige ting, men potensialet for den virkelig farlige avhengigheten, den psykiske, er jo fortsatt der. Uten at jeg har noen erfaring med H - eller for den saks skyld andre stoffer enn alko og weed - tør eg påstå at det er det mentale alt står og faller på. Er dette noe du kjenner deg igjen i?

All creds til deg for åpenheten og det faktum at du valgte å dele dette med oss. Jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner lykken(e) i livet ditt, uansett hva det måtte være. Er heroin det eneste du tror vil gjøre livet ditt bedre, så kjør på. Jeg skal i hvert fall aldri røre det, men jeg skal gjøre alt i min makt for at du og andre som deg skal kunne ta valget selv, med loven og rent stoff/utstyr på din side.

Cheers dude, do what makes you happy man!

Jo btw, lyst til å skrive et lite innlegg angående rushistorien din? Hva som fikk deg til å starte, hva du har brukt og hvor lang tid det tok før du begynte på et nytt drug, osv. Hvis dette blir for mye så fuck it. Bare post noe, digger åpenheten din. Du er et bra menneske uansett hva faen folk måtte si om deg. Sånn, ferdig.