View Single Post
Er nå på dag 4 clean eller noe.. Har ikke vært i stand til å holde tellinga, ei sitte på pc'en før nå. Må nesten le av hvor naiv jeg var i starten av denne tråden. Det verste med heroin er egentlig ikke suget, men det endrer måten du tenker på. Jeg VIL være junkie. I forhold til mitt ellers labre liv var livet som junkie mye mer spennende. Og rusen var selvfølgelig et stort pluss.. Jeg vet at resten av hele livet mitt vil jeg få trangen til å kjøpe hver gang jeg er i sentrum. Det verste akkurat nå er at jeg greier faen ikke spise. Fikk nettopp i meg et halvt eple dog, som var jævlig digg. Ellers skulle jeg gitt alt for å kunne spise meg god og mett uten å spy det opp etterpå. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kommer til å holde meg clean fremover.. Subutex er nok den eneste løsningen min. Det er ganske tragisk at et års rusmisbruk på H vil føre til et evig liv på a-preparater for mange. Så til de som var i min situasjon for et år siden og sniffa noen kvartinger her og der, bare stopp NÅ. Heroin er så digg at det river vekk alle andre gleder i livet.