View Single Post
Dette har jeg i bakhodet når jeg skal møte en ny dealer:
1*Klovnen..Han leker ikke butikk ved å la deg slippe unna det du ble tatt med.
Han lager rabalder i stedet og tiltrekker seg nok oppmerksomhet til å havne på glatten med brev og besøksforbud, ihvertfall setter han spotlighten på sin egen geskjeft. Ryker han ryker mulig jeg og, en løs kanon på dekk som sannsynligvis har sett en mafiosofilm for mye. Snakker en dealer om kjøp og salg på mobilen
Stay away.
Shitkids som voldtar deg med kosteskaft pga en 500lapp..jævla gnål om respekt, fuck off.
2.Dette er jobben hans, være streetsmart, bruker alternativ kommunikasjon, vet rutinene til politiet, han vet at smartphones skal holdes vekke fra all kommunikasjon,.
Han ligger alltid et skritt foran og har kontakter innad i politiet, ringer du han på fylla og sier du skal ha to grams cola så trasher han mobilen og du utgjør så stor risiko for geskjeften hans at du skal være glad for at han strøk deg fra kundelisten. Han her ville aldri laget helvete.
Han er fornøyd, få tyster med en slik ordning, og slike uforutsette utgifter er prisen for at hjulene kan gå rundt, jo.. Smækkiser, 48 timer på glatten uten dop eller lignende grisetyster på deg når de er i zonen sin, også hvis man pusher dårlig dop, jønkerne blir så personlige.
Sist endret av eyecandy654; 17. juni 2014 kl. 10:11.