View Single Post
Hei og velkommen nitrix-ice!
Hendelsen du beskriver minner meg (desverre) fryktelig om Roskilde`03 etter at dama og jeg hadde vært i Køben og kjøpt det vi trodde var dobble hyppere (dobble hyppere og kryssere SKAL inneholde det samme, men gjør ofte ikke det, mer om det senere..) vi kjøpte en 20 stk hver og det var resten av den turen.. hun kom seg hjem en uke tidligere enn meg og jeg hadde ringt hjem èn gang og kunne ikke skjønne hvorfor hun kjeftet på hvor jeg var og hva faen jeg fortsatt gjorde i Danmark! ikke minst hvor jeg fikk schpenn fra! (VISA, I owe u 17000...), Rivotril funker jo ikke i 2 uker, men jeg husker jeg handla mye nede på Købens "plata" pluss at jeg hele tiden oppholdt meg i Kristiania og klarte tilogmed å drikke meg så drita at jeg ble kasta ut! (og jeg drakk da KUN for å ta ut 500spenn per øl.., var hasj/grønt JEG var ute etter..) men hvertfall poenget var at begge rusene våres (din og min, ikke min og damas selv om det og stemmer) varte lenge, (og vi blandet riktignok begge med alko, noe jeg kommer tilbake til) lengre enn jeg tror Rohypnol kunne klart ved den dosen, så jeg tviler veldig sterkt på at du tok dobble hyppere (altså 2mg flunitrazepam/rohypnol) men det du kaller dobble "kryssere"(2mg clonazepam/rivotril) som jeg uansett mener SKAL være dobble hyppere... det var de som ORIGINALT ble kaldt kryssere lix.. men ser ut som folk har begynt å kalle clonazepam/rivotril for kryssere nå og pga likheten..
Forskjellen på de 2 tablettene i utseendet er:
Det står "Roche" og så ett 2-tall med ring rundt på 2mg ROHYPNOL(flunitrazepam)
Det står "Roche" og så ett 2-tall med en prikk på hver side av tallet på 2mg RIVOTRIL(clonazepam)
Og så forskjellen på FUNKEN:
Rohypnol kjenner man mye lettere igjen og man merker rusen godt, men den er som regel over samme dag (1-5) eller dagen etter hvis du har spist mange (5-15).. MULIG du kan kjenne det i 3 dager hvis du har spist masse (20-40mg) og ikke er vandt til det.
Mens Rivotril er litt mer skummel, den funker som regel like kort som Rohypnol ved små doser, men ved de store dosene jeg nevnte med Rohypnol kan du fort være på tryne i 5 dager eller mer..!
Å dø av de dosene du nevnte anser jeg som liiite sannsynlig, sjansene blir større hvis du veier lite/er jente og blander med alko, da KAN du få forgiftning, men de fleste får heller hukommelsestap..
6mg Valium finnes ikke så vidt jeg vet hvertfall, du får kun 2 og 5mg i Norge, og da må du desverre ha RESEPT, men jeg tenker på hvis du kjenner noen som får dem på resept jeg, dem koster jo det samme på APOTEKET over hele landet lix...
Sorry for surrete skrivemåte, men jeg har ubehandlet ADD (venter på Concerta..! ) så er det noe du ikke skjønner/mangler så får du heller bare spørre..!

forresten sorry speq hvis det var ?-tegn jeg brukte for mange av, ble litt for spontan der...