View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for et fint svar!

Jeg er enig i det du sier om at man kanskje blir litt avhengig av å avstå avhengigheten om man skulle blitt 100% nykter, jeg har noen venner som er slik. Det jeg vil oppnå er å slippe å føle det konstante suget etter rus. Jeg har ruset meg siden jeg var 14 år gammel så hjernen min har jo blitt ekstremt vant til det.

Har nå kjøpt meg abonnement på et treningsstudio etter oppfordring fra en kompis Jeg gjør også ingenting om dagen, verken jobber eller går på skole så det er jo egentlig ikke så rart at hjernen min konstant skriker etter stimuli. Tror rett og slett jeg må begynne å fylle dagene mine med noe, jeg begynner der.
Vis hele sitatet...
Har vært i din situasjon. Er kvitt alt utenom en sjelden kveldsjonas grunnet søvn. Sliter ytterst sjeldent med søvn lenger. Mitt beste tips ift trening er definitivt: IKKE slutt grunnet at du føler deg usikker. Det tar tid å lære seg treningsteknikker ol. Det er så fantastisk digg når du begynner å se progress. Tar heller ikke mange månedene å før du har fått god progress.