View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vi er forskjellige i hvor stor tiltro vi har til menneskers evne til å være i kontroll over sine egne handlinger og valg

Hvis du lager deg et mentalt bilde av en som har drukket alt for mye, så ser du en ubevisst person. Hadde noen hatt sex med denne personen hadde det blitt et ekkelt mentalt bilde.
Tar du litt mye LSD vil det se veldig annerledes ut.
Vis hele sitatet...
Du tar overhodet ikke poenget. Jeg sammenlignet ikke LSD og alkohol mtp rusvirkningen, men for å illustrere at hvordan vedkommende tar det i ettertid ikke nødvendigvis sier så mye om hva det ville blitt definert som dersom hen hadde tatt det annerledes.

På oppfordring fra deg forklarte jeg videre hvorfor det at en person "vil" noe i veldig ruset tilstand ikke nødvendigvis betyr at man vil det. Dette er du tydeligvis uenig med, siden du siterer meg på det her. Da er konseptet tripsitter ganske absurd. Jeg tror jeg gir opp å forklare dette poenget nå, dere får kjøre på som dere vil.

Det er også tydelig at alle har hatt forskjellige inntrykk av hvor godt kjent de er, noe som er en viktig faktor om du spør meg.
Vis hele sitatet...
Hadde det vært meg så hadde det ikke akkurat vært formildende at det var en nær venn som gjorde det.