View Single Post
Hjernen min synes det kom nokså klart fram at det var hun veninna som insja den, etter at trådstarter skreiv det her i første innlegget. "Jeg var usikker på om jeg burde si ja til å ha sex, siden vi har vært så gode venner i mange år, og aldri noensinne sett på hverandre på den måten. Vi hadde sex, og hun ble veldig fornøyd med det."

Og klarer ikke å forstå at TS fortjener den her skyllebøtta etter det innlegget.

Sitat av *pi Vis innlegg
Om det var dumt? Å ha sex med en du hadde avtalt å passe på fordi hun åpenbart ikke stolte på at hun kunne passe på seg selv? Det var ikke dumt, det var kriminelt. At du hadde lovet å passe på henne og utnyttet tilliten hennes ville sannsynligvis vært en skjerpende omstendighet.

Men selvsagt, du kan jo ha flaks med at hun ville gjort det i nykter tilstand også og synes det var helt greit. Det kan du om du har sex med noen som er dritings også. Men det er per definisjon voldtekt. Du kan jo håpe at det ikke demrer for henne etterhvert hvilket tillitsbrudd det var.


Men hun trengte en tripsitter til å avgjøre om det var trygt å forlate huset?
Vis hele sitatet...
Men jeg vil igjen si at jeg vet ingenting om lsd, og om det setter saken i et annet lys.

Og en ting er jo om hun er så rusa at hun verken klarer å samtykke eller si nei, og han later som om det betyr at det er greit. Men om HUN tar insj uten at han har hinta, så må det jo være greit, selv om hun er rusa tenker jo jeg. Hvordan i alle dager skal noen vite at hun kommer til å angre?? Og hvor mye ansvar skal noen være nødt å ta på seg I TILFELLE noen skulle angre? Mange gjør jo mye dumt når man er rusa som man angrer på, ikke bare sex. Har vanskelig å forstå hvordan han kan belastes for dette om hun angrer etterpå. Kan mulig hende det er slik som du sier da, men nå var ikke jeg ute etter å diskutere definisjoner og lovverk, nok avsporing nå. Ville bare si hva jeg mener er urettferdig slik moralsk sett, og vise litt sympati til noen jeg mener får unødvendig mye pepper.
Sist endret av Sarv_2; 6. mai 2022 kl. 19:46.