View Single Post
Jeg tenker at det blir vanskelig å diskutere dette hvis man ikke selv har personlig erfaring med bruk av psykedelika, og også personlige erfaringer med å passe på andre trippere. Det er ett stort spenn i hvordan man kan 'reagere' på LSD og spesielt jomfruturen er det helt umulig å 'spå' utfallet av. Derfor er det viktig med en erfaren tripsitter og med godt definerte ansvarsområder. Etter å ha lest hele tråden virker det som at TS gjorde en god job med å forberede henne på hva som kunne bli aktuelle situasjoner ila turen, og at man feks. ikke skal forlate huset eller ha fri tilgang på mobil mens man er tura er Tripping 101.

Når det kommer til sex'en så blir det nok en legal gråsone, som ganske sikkert ville gått i jentas favør om hun hadde anmeldt, så du tok en personlig risiko der, TS. Jeg tar det for god fisk at hun tok initiativet til å ha sex, så moralsk og etisk sett har ikke TS gjort noe galt mtp. "samtykkehysteriet", i mine øyne. Det sier jeg utifra egne erfaringer med psykedelika og tripsitting. Sex på psykedelia er next level, så å kunne gi en en god venn på tur en sånn opplevelse når man risikerer å bli dømt som overgriper i ettertid jo vil jeg si er meget snilt av TS, alt tatt i betraktning.