View Single Post
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Du spør om noen liker og være alene? men så greier du ikke godta grunnene til de som svarer deg, hva er egentlig meningen med denne posten?
Vis hele sitatet...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg trives eksepsjonellt godt i eget selskap. Meg alene oppe om natten med en lapop er som å ha en portal til uenderlige drømmer, mennesker, historier, og utforskning. Mitt hoved-liv foregår inne i meg selv, og så er ekstern input og output med andre mennesker noe som er fint at skjer innimellom men det er i bakgrunnen av hvor den ekte magien faktisk skjer.
Vis hele sitatet...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Dersom det hadde vært angst for andre mennesker, eller lignende negative følelser som skjøv meg ut av samfunnet og bort fra andre mennesker, så hadde det vært naturlig å dra til psykolog, tenker jeg.

Men hvis man ikke sliter med å være blant andre folk, men bare rett og slett koser seg veldig i eget selskap, så er det da bare et sunnhetstegn, spør du meg.

Å ikke klare å tilbringe én dag alene uten å oppleve det som «definisjonen av et helvete», derimot... Har du vurdert psykolog selv?
Vis hele sitatet...
Jaja, har gått til psykolog jeg. Vil bare understreke to ting. Den kommentaren var ikke ment til deg, og den kom nok ut hardere enn den var ment som.

At vi har forskjellig temperament og interreser et HELT greit, og jeg har ingen innsigelser på hva du bedriver tiden med. Er mer genuint nyskjerrig på hva folk bedriver tiden med når de er for seg selv, med unntak av skjerm.