View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Ifølge din mening da, så skal man ikke kunne ta seg ett glass vin til maten, eller en pils eller tre når ungene er lagt for kvelden.
Hælvettes hysteri som har fått blomstre i Norge pga den syke barnevernsinstitusjonen vi har.
.
Vis hele sitatet...
Har du ett eneste verifisert tilfelle av at noen har mistet lappen og/eller barna sine fordi de tar et glass vin til maten?

Hvis helsepersonell er bekymret for rusbruken din så er det ikke sikkert at du selv er den beste til å vurdere om de har et poeng.

Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Jeg hadde også en veldig forståelsesfull psykolog for 3-4 år siden, vedkommende var også litt utenfor A4 (prøvde psykedelika, drev med meditasjon seriøst, så vi var på samme bølgelengde). Men sjansen for å møte en slik person er minimal, samt at reglene har endret seg siden den gangen.
Vis hele sitatet...
Vel, min psykolog virker helt A4, og siste personen jeg kan tenke meg driver med psykedelika. Og det er nå, ikke 3-4 år siden. Så jeg vet ikke om det er så svarthvitt som det virker her. Kanskje historiene om at lappen og ungene ryker over bagateller er litt ensidig fortalt? Det er jo ikke akkurat som om barnevernet kan argumentere åpent tilbake, og folk har ikke alltid verdens beste selvinnsikt når det kommer til hverken rusproblemer eller foreldreegenskaper.
Sist endret av *pi; 5. juli 2019 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.