View Single Post
Hei...

Jeg var det man så pent kaller en 'hasj-narkoman' før, røyket hver dag hele dagen i over 10 år. Tok og mye andre stoffer og turet ganske ofte.
Har nå ikke rørt noe på nesten 4 år og det er jo vel og bra.

Men etter at jeg sluttet så har livet blitt meget kjedelig. Gjør ingenting om dagene, har prøvd forskjellige aktiviteter, men finner ingenting som tar opp nok tid eller gjør meg fornøyd nok til og glemme annet.
Har og sluttet med nikotin som og er vel og bra.
Men har i det siste ofte rullet meg en rullings for og få litt 'nikotinsjokk' så det surrer litt i hodet, sette på litt chill musikk og slappe av.
Jeg er/var en av de som fikk en meget høy rus hver gang jeg røyket, type en bøtte så var jeg en geleklump i sofaen hver gang.

Men nå savner jeg rusen, savner og trippe, savner og dra på rave ta mdma+++ og la følelser flyte og sinne forsvinne.
Men jeg vil ikke tilbake dit jeg var! Har vurdert og dra på NA-møter, men vet ikke hva jeg kan få ut av det.

Har ingen jobb, har så og si ingen venner og det gjør det jo heller ikke lettere. De nye vennene jeg har skaffet meg etter at jeg sluttet vet vel at jeg gjorde ting før men ikke nødvendigvis hva og hvor mye. Men møter de bare en gang eller 2 i uken.
Jeg regner med at jeg ikke akkurat er den første i verden som har opplevd dette, så er det noen som har tips til meg? Hva burde jeg gjøre?