View Single Post
knusp3r's Avatar
Trådstarter
522
Opprinnelig postet av Benson
JHvorfor skal jeg være kritisk mot aboslutt alt jeg ser? Kan jeg ikke bare slappe av med litt tom underholdning en times tid?
Vis hele sitatet...
Fordi vi har godt av å være kritiske, det er til vårt eget beste av vi ikke aksepterer alt som det er.

Hvorfor skal jeg ikke få lov til det uten å høre survingen din lang veg? Ti stille, skift kanal mens det pågår. Jeg vil bli dum uten å høre på hylingen din.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva surving betyr, hadde jeg visst det kunne jeg kanskje tatt meg bær av det. Hylingen min velger du selv ved å lese i denne tråden.

Og en ting til, folk ser ikke big brother bare på grunn av den puppen du syter så evig om.
Vis hele sitatet...
Den berømte puppen bruker jeg som et eksempel på innholdet i programmet. En pupp på TV er bra, mennesker som på død og liv må sittet klistret til TV skjermen i timesvis for å få det med seg er ikke bra. Det styrker teorien min om at de mest engasjerte rality-seerne har et innholdsløst liv selv. De opplever kjærlighet og drama gjennom ungkaren. De opplever utskeielser gjennom BigBrother, de opplever konkurranse gjennom Robinson og suksess gjennom Idol. Det er min tolkning satt litt på spissen.

Jeg vil heller oppfordre folk til å søke å tilfredsstille disse behovene i sine virkelige liv gjennom virkelige opplevelser.

Benson: Kan du spesifisere hvorfor du mener at folk på nFF ikke er representative for den øvrige befolkningen?
Sist endret av knusp3r; 11. mars 2004 kl. 20:59.