View Single Post
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Tja! Har du sett hva som skjer bak kulissene? Hva skjer hvis du har en gjeld på 10 000 kr? Får du et klapp på skuldra, og "dette fikser vi når du får råd", eller kanskje dem kobler inn lindorf, hvis dem er riktig så barske? Eller dem kanskje gir deg ei sprøyte med kanel? Setter en bensinsprøyte i ballene, eller kanskje bare plasserer ei feit kule rett i nepa på deg. Husk dette; ved å kjøpe smuglevarer, så er faren stor, for at organisert kriminalitet står bak! Pleier ikke dem å gå over lik for en liten pengesum? Og dette støtter du med å kjøpe narkotika! Samme bakmenn som står bak trafficking, (bil)tyverier, bilslakting, prostitusjon, ran, pengeutpressing, spillfiksing og sikkert mye mer! Og for de utenlandske bandene, kan det til og med hende du hjelper dem med å betale kriger og spredning av atomstridshoder.

Og jeg kjenner en, og vet om ei annen jente, som begge er blitt schizofrene av hasj, ifølge psykiaterene dems. Er hasj da så ufarlig?
Vis hele sitatet...
Sett mye film skjønner jeg.

Hva skjer hvis du skylder meg 100.000 og jeg dreper deg? Åja, jeg mister all mulighet til at du betaler de pengene. Hvis jeg da presser familien din er sannsynligheten mye større for at de går til politiet. De har jo ikke noe å skjule annet enn at du fløy litt under skyene, men straffen du skulle hatt for det går jo ikke over til de.


Har forsåvidt heller ikke vært borti at noen har solgt meg noen varer for at jeg skal betale de tilbake senere.

Er verre hvis du tar inn 20kg hasj for å flytte det for noen andre, men klarer å rote det bort og du bare får til å betale for 2 av de 20kg'ene.
Sist endret av hayer; 6. mars 2014 kl. 15:11.