View Single Post
Sitat av jonjon Vis innlegg
Per dags dato har vi negativ fødselsrate i Norge og det burde oppfordres til tradisjonelle forhold som det blir fødsler ut av. I så måte kan man nesten si at forkjempere og aktivister på dette feltet indirekte er med på å skape et stort problem for oss. Blir koslig da det blir fler pensjonister enn arbeidende.

Er kanskje ikke altid den politisk korrekte metoden er korrekt for et samfunn.
Vis hele sitatet...
Mener du at man skal oppfordre folk til å legge fra seg legningen sin fordi vi skal føde mer barn? Det høres ikke helt ut som en sunn holdning å ha, og jeg sliter med å se at vi går glipp av ekstremt mange fødsler pga. homofile uansett (og da tar jeg ikke en gang surrogati inn i beregningen). Om du er bekymret for fødselsraten får du heller spre løgnaktig informasjon som skremmer folk fra å bruke prevensjon og jobbe for at seksualundervisning sløyfes i skolene. Kanskje også sette inn tiltak som får ned utdanningsnivået og karrieremulighetene til folk. En høyt utdannet befolkning som prioriterer jobb pleier å henge sammen med at det fødes mindre barn, så her er det jo noe å ta tak i sånn at du kan pensjonere deg med god samvittighet! Abort? Fysj og skam! Her er det flere barn som gjelder over hele fjøla!

Jeg støtter selvsagt ikke slike tiltak, men når du tenker litt over det er de minst like forkastelige som å herse med folks legning fordi du mener det ikke kommer nok barn ut av det.