View Single Post
Sitat av Alec Vis innlegg
Jeg syntes at homofili er stygt og unaturlig. Men det er min mening og den holder jeg stort sett for meg selv (bortsett fra akkurat nå).

Jeg bryr meg null og niks om 2 homofile leier hender eller viser at de er sammen på en diskre måte. Akkurat som jeg hadde forventet av en mann og kvinne.


Problemet mitt er at de skal gjøre en så jævla stor deal ut av det. To gutter må gjerne kysse å pule som de vil hjemme, på hytta eller hvor en de vil privat, men når de skal ha parader og skrik for å vise verden hvor mye de liker å stikke pikken opp i ræva, så syntes jeg det bare er provoserende.

Det kan godt være at jeg syntes så fordi det er unormalt, men det blir jo ikke noe mer normalt når mange homofile (og lesbiske for den saks skyld) skal gjøre mest mulig ut av å vise verden hva slags legning de har.
Vis hele sitatet...
homofile har blitt kraftig diskriminerte og forfulgt i mange år, det er fremdeles mange som har stygge tanker og holdninger om homofile her i norge på tross av at loven har begynt å komme på deres side. internasjonalt er det jo noe helt annet hvor det til og med er dødsstraff flere steder.

så, jeg synes det er jævlig kult at de står fram og tør å vise at "det er ok!". og ja, de gjør det med farge, glitter og lite klær. men de gjør det også i helt normale klær (morsomt nok får ikke dette like mye oppmerksomhet).

tenk på hvordan det er for en som kommer fra et land hvor han ville blitt torturert for å stå fram med sin legning og kommer til f.eks. norge og ser denne paraden. befriende kanskje?

om du synes det er så irriterende så kan du jo bare.. gå? skru av tv?