View Single Post
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det varierer jo veldig fra person til person. Men jeg har vært på en homofest en gang, og da var de veeldig mye verre enn heterofile når det kommer til å stikke tungen ned i halsen på hverandre osv. Det virket også som at alle gikk på rundgang hos hverandre, og alle hadde liksom knullet hverandre også.

Men det varierer nok veldig fra person til person som sagt.
Vis hele sitatet...
Hva i all verden gjorde du der? Om du er homofil så skjønner jeg jo, men hvis ikke så må det jo ha vært SABLA kleint?


Altså, at svar-resultatene ble som de ble er jo ingen overraskelse.
Quoter fra murloc sin post:
- Cirka 40 prosent av norske menn oppgir at de synes sex mellom to menn er feil, og 22 prosent synes sex mellom to kvinner er feil. (Tallene inkluderer alle som svarte «helt enig» eller «litt enig» på disse påstandene).

At folk synes det er feil er for faen helt naturlig. Det ville jo vært helt forbanna feil av meg å ha sex med en mann. Synes jeg det er ekkelt? Klart det er ekkelt å tenke på 2 homofile ha sex.

Skjønner ikke helt hva problemet her er. Folk har sine meninger, og det kan ingen endre på. Disse meningene hører riktignok til vår natur, og det kan man i hvert fall bare drite i å endre på.

At 2 kvinner har sex er interessant. Dette hører også til min natur, da jeg tilfeldigvis liker kvinner.