View Single Post
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Ikke akkurat fra de siste ti årene men..

Phantasmagoria 1 / 2

The 7Th Guest
The 11Th hour

The dig
Vis hele sitatet...
har faatt med meg en del gamle spill. av de der liker jeg The Dig, og mislikte resten, heh.


Sitat av SaintSativa Vis innlegg
http://www.gamespot.com/games.html?p...c&official=all

Her kan du også velge ut ifra Genre.

Mitt forslag er ihvertfall : Mafia
Vis hele sitatet...
skal sjekke det ut. takk! har spillt Mafia. syns det var OK. :-)

Sitat av kmt94 Vis innlegg
TrackMania (alt på high, også 3D-modus.)
TrackMania II
SimCity 4 Deluxe + NAM + RHW
Vis hele sitatet...
Trackmania er virkelig ikke noe for meg. har spillt SimCity 4 bittelitt. syns det var daarligere enn 3000/2000.

Sitat av Curver Vis innlegg
No one lives forever 1 og 2
SimCity (som nevnt over)
Age of mythology
GTA Vice City

Bra at enda en ikke baaare spiller COD
Vis hele sitatet...
skal sjekke ut Age of Mythology. men var aldri frelst paa Age of Empires, som "alle andre", hehe. GTA-serien har jeg spillt igjennom.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Deus ex: human revolution.
Vis hele sitatet...
dette spiller jeg *akkurat naa* faktisk. :-)

Sitat av RadioSlave Vis innlegg
Om du er fan av strategi kan dette være noe for deg:


Warcraft 3

Homeworld 2
Stronghold
Heroes of Might & Magic IV
Vis hele sitatet...
Warcraft har jeg spillt mye. Heroes har jeg spillt... litt. skal sjekke de andre to.

Sitat av ThomasPP Vis innlegg
Få med deg:

Day-Z (Mod, men still.)
Mount & Blade (bare artig)
Darkness 2
Vis hele sitatet...
venter paa Day-Z skal bli fullt spill, men enig i at det virker kult. vurderer Mount & Blade. gleder meg veldig til War of the Roses. Darkness 2 noteres! coveret virker kult iallfall, hehe.

Sitat av 10100 Vis innlegg
Mine anbefalinger:

1. Deus Ex: Human Revolution
Et skytespill/"eventyrspill" som foregår i fremtiden. Det er flere måter å spille det på. Du kan f.eks snike deg bort til finder for å så slå de ned, eller bruke et maskin gevær å rushe frem. Spillet har en veldig god historie. Eneste jeg kan trekke ned på det er vel at jeg syntes det var litt kort og at det ikke er en multiplayer del. Har også en veldig fin grafikk.

2. Portal 1 & 2
Spiller som en dame som skal teste ting for Aperture Science. Det er et 3D puzzle spill. Best av alt, man har en portal gun

3. Red Dead Redemtion (kun ps3, xbox360)
Du spiller som John Marston. Tidligere gjeng medlem der dere ranet banker og drepte de som var i veien for dere. I et bankran blir du skutt og de andre flykter uten deg. Etter du har sonet straffen så gifter du deg og får barn, men "myndighetene" truer med å drepe familien din viss du ikke finner og dreper de gjengmedlemmene. God historie, god grafikk, anbefaler det på det sterkeste! Det foregår foressten i den ville vesten.
Vis hele sitatet...
har spillt Portal 1. sett alt foer... men morsomt. hoerer mange sier toa er mye bedre, saa "maa" vel proeve den snart. :-) RDR har jeg paa PS3. er ute etter PC-spill.

Sitat av F4celess Vis innlegg
Halo serien. særlig Halo 1

Halo 1 og 2 finnes for PC, Halo 3, ODST og Reach er for Xbox 360.
Vis hele sitatet...
syns Halo er ganske moekk, beklager. ena var morsomt paa LAN, men det er det.




takk for mange svar saa langt!

Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
glemte denne posten. skal sjekke det ut. virker veldig "sett det foer", men kul grafikk iallfall. :-)