View Single Post
Sitat av Juno Vis innlegg
jeg vil si at alt over 25 er rip off..! uansett hvor du bor..da kan du liksågodt kjøpe vanlige valium fra apoteket lix og ta dobbelt så mange..
men ja sant som halla sier, blåvalium (skal) inneholder 10mg diazepam.. og 2 stk burde funke fint førstegang, passe dose.. funker det ikke så ta gjerne 1-2 til men vær forsiktig.. benzo`s har en tendens til å (noen FÅ ganger) gjøre deg svæært rusa uten at du selv syns du merker noen ting i det hele tatt, det resulterer så i at (i de ALLER fleste tilfeller) du tar fler og fler, du merker ikke noe mer riktignok (tror du) men dagen etter husker du ikke en dritt pluss at du får høre at du har oppført deg helt dust osv.!
Vis hele sitatet...
uenig i mye her,likegodt kjøpe fra apotek?fått med deg hvor vanskelig det er å få noen skarve benzoz fra legene these days du el,hakke prøvd engang tenker jeg.

jeg tok ett parr diazepam for første gang,ble litt varm i magen i 10 min også var det borte,elendig stoff,det er vell en grunn til at helsenett.no kaller de lettere mediakmenter,jeg har alltid full kontroll over meg selv,enda jeg bruker ikke så ofte benzoz og morfin,men kombinerer 6-8 ketorax tabs og kanskje 4 sobriler v festlige anlendinger uten at folk ser jeg har tatt noe

benzoz gir ikke amnesi,dvs at du husker alt,bortsett fra zopiclone og flunniser

benzoz letter bare følelsene dine litt om du er deppa

blander du slikt med alkohol blir saken annerledes selvsagt

idag feks hvor jeg hadde ett lite nervesammenbrudd brukte jeg 2-3 truxal,2 ketorax,4 sobril25mg,2 stk imovane 7.5 og først nå føler jeg med smågod avslappet

jeg syns effektene av dette er litt oppblåst,du får riktignok eufori av opiater OG zopiclone faktisk