View Single Post
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Er Veldig interessert i studier som dokumenterer at fks L dopa, tryptofan, 5htp, tyrosin, og alt i den kategorien faktisk øker produksjonen av nevrotransmittere i mennesker
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal legemiddelindustrien betale millioner for å dokumentere noe som reduserer deres egen inntektskilde? Dersom noen medisinere påstår at det ikke har effekt så er det meget selmotsigende siden man får serotonergt syndrom dersom man bruker slike midler sammen med antidepressiva.

Jeg er forøvrig helt enig med trådstarter. Er selv oppdatert på kroppens biologiske mekanismer og kan bekrefte at det han/hun skriver er korrekt.

Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Vert deprimert siden første klasse. Begynt av å på med forskjellige antidepresive og antipsykotikum. Begynte nylig igjen med fluoxetin og abilify. Pikken fungerer ikke, hodet crasher, jeg føler meg døende. på kanten av selvmord.
Vis hele sitatet...
Begynn med yoga og følg forøvrig trådstarters råd. Jeg har selv god erfaring med dette.
Sist endret av seriouslowitch; 10. juni 2020 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.