View Single Post
Sitat av Defqon Vis innlegg
Dette tror jeg egentlig ikke er helt riktig, jeg hengte mye med folk som stjal før og jeg stjal UTROLIG mye selv. Det simpleste er jo å bare legge det i lomma/bokseren/ermet, for det kan man gjøre så utrolig raskt at du kan gjøre det forran øynene til noen uten at de ser det. Å begynne å åpne opp sekken å legge ned ting der ser folk lett, derfor er det lettest å bli tatt. Når vi stjal alkohol brukte vi vanligvis sekker også, men vi fant ut at det var utrygt så til slutt stakk vi det bare i boxeren og sånt.

Det jeg tror er vel egentlig at pga dette så tar dere flere folk som stjeler med sekker, mens sannheten er at sikkert bare 1/4 av de som stjeler aktivt bruker sekk når de gjør det.

Men tilbake til topic, selv har jeg sekk på meg på butikken hver dag, også på butikker som jeg er sjeldent på. Jeg har ALDRI blitt stoppa, eller blitt bedt om å åpne sekken. Med unntak av når jeg stjal før da, men etter at jeg ble tatt med sekken da brukte jeg den når jeg skulle stjele lengre.
Vis hele sitatet...
For å si det slik, sist uke stoppa vi en med bag, han hadde puttet 6 sixpack oppi den baggen, uka før ble det sett på kamera en som putta to sixpack i en sekk, og slik kan jeg ramse opp bakover i en utrolig lang rekke. Jeg sier ikke at dette er eneste metode, men det går med utrolig mye penger når noen først finner på å f.x. stjele 3-4 sixpack med halvlitere.

Noen ganger klarer vi å se det på kamera, andre ganger ikke - uansett får vi ikke gjort noe for å stoppe det. Å annmelde det gjøres hver gang, men blir som oftest hennlagt til tross for bildebevis.
Sist endret av Restyle; 15. mai 2009 kl. 19:14.