View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nei kjære venn. Du er et offer for typisk Facebook propaganda og mangel på kildekritikk. Når jeg var liten så ble utrykket "Du må ikke tro alt som finnes på internett" ofte brukt, det begrepet ser ut til å ha blitt totalt ignorert av en god del folk fra den samme generasjonen som brukte utrykket mest: For nå er plutselig staten og offisielle kanaler "tvilsomme", men hva som tilfeldigvis dukker opp i Facebook-feeden din er plutselig fakta. Og jeg lurer oppriktig på hvorfor?

For vi vet at russiske bot nettverk hauser opp antivaksinedebatten, og det er satans sørgelig at dette disinformasjonsangrepet var såpass effektivt.

Så, forklar meg hvorfor du ikke er kildekritisk, og tror på slikt konspiratorisk propaganda?

Men, fortell meg gjerne hva denne "sannheten" mysogonistisk drittsekk som Andrew Tate fremmer, for så langt jeg har sett så promoterer fyren bare egoistisk usmakelig oppførsel og kvinnehat. At noen som helst tar denne klovnen seriøst er for meg helt uforståelig: Han er den typiske drittsekken (som man mistenker MÅ ha en veldig liten pikk for å oppføre seg så kukete) på utestedet som kvinnfolka helst ikke vil ha noe med å gjøre. Fyren er en realitydeltaker og lurer folk inn i pyramidespill/MLM kontrakter, jo fortere han glemmes, jo bedre.
Vis hele sitatet...
Kan si meg enig i at vi ikke skal tro alt på internett, men ble lært også at verden følger penger, og fornuft vs penger aldri går sammen feks strøm. Atomverk er mer miljøvennlig men det er mer penger i grønner fake PR som vindmølle eller alternativer som er mer skadelig.

Samme kan sies om vaskine debatten, når myndigheter presser ned de som stiller spørsmål så blir det bekrymingsverdig. Om myndigheter ikke hadde brydd seg om feks Joe Rogan eller russiske propaganda (som er sant) hadde jeg aldri blitt så bekrymet. Det er når tungen blir skåret vekk til de som roper at noe skurrer.

Andrew Tate er en jævla drittsekk! Har hørt podcastene og er både uenig, men også enig! At han kan få lov å komme med sine meninger, er demokratisk. Men så utestenger pina meg Meta, YT og tiktok.. Da begynner man nesten å lure hva han egentlig vet?

Ja, han har en stor følgertall av nyere gen som tvile på myndigheter og hvordan verden fungere. Ergo, det truer pyramide spillet hvordan verden fungere.