View Single Post
Sitat av Huskestuggu Vis innlegg
Er ikke noen benzojeger heller i tilfelle noen lurer, kan være åpen for å prøve sobril, men jeg er litt redd for å bli avhengig i.o.m at jeg allerede er avhengig av alkohol og har sett hva benzoer gjør med misbrukere.
Vis hele sitatet...
Alkohol er minst like ille som benzo. Hadde jeg vært avhengig av alkohol, så ville jeg forsøkt å bytte over til benzo istedenfor - adskillig mindre giftig for kroppen, ingen hangover (som også kan knyttes til lav giftighet), avhengigheten tilsvarer alkohol og vil erstatte den knirkefritt. Bare fordeler når man allerede er avhengig. Men jeg er ingen lege, så rådfør deg med legen hvis du ikke har lappen og barn. Legen kan hjelpe deg med å gå over til benzo og trappe ned sakte til du er rusfri, hvis det er det du vil.

Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Circadin (melatonin) har også bidratt veldig for min del til søvnighet som slår inn så fort som 20 minutter etter at jeg har tatt dosen (6mg) og som sammen med seroquel bidrar til sammenhengende søvn.
Vis hele sitatet...
Circadin er overpriset så til de grader. Anbefaler å kjøpe dette: https://www.tights.no/butikk/bodyfue...tonin-100x1mg/

99 kr for 100 instant release tabletter. Innenlands og reseptfritt (fordi det bare er 1 mg, men melatonin trenger man ikke å dosere høyere enn 0,5 mg for å få det fulle spekteret av effekter).

Lauritz, mulig at jeg er helt på bærtur, men din måte å tenke på og kunnskapsnivået om legemidler og psykiske lidelser minner meg veldig om en fyr med brukernavnet lorentz. Hvordan går det med lodding av båndsagblad?