View Single Post
Sitat av Pyro Anders Vis innlegg
For dyrt for min del og, da satser jeg heller gummi arabic som funker nesten like godt. Skadelig er det og.. Men må virkelig si at lunten din var skikkelig bra! Tråden brenner helt opp og den har god hastighet. Intensiteten er heller ikke å forakte. Si meg, hvilket trådmerke bruker du?

Big: Har aldri fått blackmatch vantett jeg heller. Blir litt bedre med NC, men ikke bra.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker akkurat samme tråd som deg. Er iallefall Helt lik den tråden du har i din guide til blackmatch. Beklager at jeg har vært så sein med å svare på det spørsmålet. Har helt glemt det.

Jeg tror tråden min brenner opp pga. høyere varme og/eller senere brennhastighet pga. NC-lakken. Jeg bruker engangshansker når jeg lager luntene mine, og jobber ute i godt ventilert miljø. Da er det ikke så farlig som dere skal ha det til. I tillegg koster det 24kr for 6 ping pong baller. Og jeg lager minst 15m lunte per ping pong ball på 50gram BP. Om man lager luntene kjapt slipper man å bruke mye aceton også. Man kan selvfølgelig blande vann og aceton i f.eks 50/50 så lenge ping pong ballene blir løst opp i aceton alene først.

Beklager dobbelposting også :/