View Single Post
Kanskje det er mye pga min logaritme men har dukket opp mye angående dette på YouTube i det siste, synes det er et veldig spennende tema. Spesielt interessant er MK-Ultra, visste ikke først at det er programmet som serien Stranger Things er basert på. Anbefaler å gjøre litt research om MK-Ultra vanvittig mye rart som foregikk..

Er mange som mener at vi alle er i ett med «The All» og «The All is mental», «Everything is inn The All, and The All is in everything». Som beskrevet i boka The Kybalion. Den også anbefales på det varmeste. Di syv store Hermetiske reglene er kunnskap datert tilbake til gamle Egypt, lærdom av Thoth. Grekerne hadde tilsvarende læremester Hermes Trismegistus. Personlig mener jeg kapittelet og læren om vibrasjon er det beste, og vanvittig interessant. Også det som omhandler «The All» er meget interessant og beskriver bla at vi alle er sammenkoblet og tanker kan «lastes ned» fra en felles «database» altså «The All».

Har utallige erfaringer med ting som har skjedd som ikke kan forklares på noe annen måte enn at telepati er ekte og veldig reelt.

Da jeg var veldig liten, 2-3år sneik jeg meg ut på natta og fulgte etter katta, over en trafikkert riksvei og inn på en kirkegård, videre inn et boligfelt, der ble jeg funnet av en eldre dame som var oppe å tisset og så meg i vinduet, var påkledd en lys nattdrakt alene i mørket. Mamma var på nattevakt og kjente på seg at noe var galt, ringte hjem flere ganger men fikk ikke svar, pappa og broderen lå å sov og vi hadde da kun hustelefon. Hu dro fra jobb, kjørte hjemover og fant meg og hu gamle dama et godt stykke hjemmefra kun på intuisjon. Mamma har fortalt i senere tid at hu fikk noe over seg, fikk en følelse av at noe «hjemme» var alvorlig galt og det handlet om meg. Hvorfor og hvordan mamma klarte å finne meg uten å dra hjem først, etter å ha forlatt jobben basert på kun en følelse har hu ikke svar på selv engang. At det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner har jeg aldri vert i tvil om, og mange ting som skjer er vanskelig å forklare med vitenskap.

Mange opplever også å bli oppringt av en person di tenker på. Har også fått opptattsignal når jeg har ringt folk, for senere å få vite at det var meg di prøvde å ringe.


Mye tyder også på at eldgamle sivilisasjoner som Egypt hadde mye bredere kunnskap om underbevisstheten, tankens kraft og disse tingene enn vi har idag.