View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Oh well, håper ikke alle skjønte det

Tidligere pleide jeg å ta 0.2g drop(noen få ganger 0.3), og 0.1g redrop 2 ganger. Det vil si 0.4g på en kveld(vanligvis).
Fra Januar til sånn ca Mai var det nesten heletiden minst 0.4-0.5g, men det gjald bare krystaller, ikke knips.
For 1 måned siden så endte jeg opp med å ta 0.25g, og jeg husker egentlig ikke hvor mye jeg startet med og hvor mye redroppen var...

Igjen, blir nok pause isåfall.. Må nok finne meg noe annet å kose meg med imens.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt 2g mdma fordelt på 3 kvelder ila 2020. Man trenger ikke være så veldig smart i matte for å vite at dette er idiotiske doser. Spesielt da en av gangene ikke engang redoserte. Og sånn får man magien tilbake.

Jeg fraråder dette såklart. For min del er jeg forsynt i 2020. Vi får se hva 2021 bringer.

Men som jeg har sagt endel ganger nå har jeg fortsatt ingen sen- skader av dette. Jeg føler meg bra der jeg er i livet nå. Nedturen er over etter en dag vanligvis.

Det jeg vil si er tap av magien her er at jeg ofte pleier å ta det i samme setting, med de samme personene, så da vet jeg liksom litt hva jeg skal forvente. Og jeg kjenner godt til rusen. Det vil jo løses med å være uten en god stund.
Sist endret av Superspurv; 20. oktober 2020 kl. 17:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.