View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om det er systematisk slakt på en "mest human måte", så er det fortsatt systematisk slakt?

Så du mener at vi har store hjørnetenner som er ment til å fortære kjøtt? http://www.celestialhealing.net/physicalveg3.htm

Nå finnes det proteiner i sykt mye annet enn kun kjøtt. Så veggiser trenger ikke proteintilskudd. Har du sett gorillaer og elefanter, de er planteetere. Seriøse problemer med matmangel har vi jo allerede vel?

Anbefaler at du tar en titt på den dokumentaren jeg nevte. Så du får litt kunnskap om virkelighetsbildet.
Vis hele sitatet...
La oss klargjøre dette ihvertfall: "systematisk slakt" er slakt av nyttedyr til eget forbruk, altså det er til mat - ikke til noens glede eller syke tilfredsstillelse i form av tortur. Dermed blir det noe helt annet enn å drepe en katt.

Så og si alle veggiser jeg kjenner (med unntak av en person som er veldig flink til å lage mat) tar proteintilskudd, så du snakker for et stort fåtall når du sier de får i seg nok proteiner - ut ifra hva jeg har erfart. Du visste kanskje ikke dette, men du vil neppe finne en eneste planteeter som ikke spiser kjøtt om det er tilgjengelig. Gorillaer spiser kjøtt til tider, sånn er det bare.

Så når vi allerede har store problemer med matmangel, så vil du kutte ut en av de største kildene til mat som vi har i verden? Logikken din begynner å følge en rød tråd ihvertfall.

Den "dokumentaren" din, aka. "celestialhealing.net" skal man se langt etter som fakta.
Sist endret av The Riddler; 20. juli 2017 kl. 14:24.