View Single Post
Kjipt å sitte med legen forran deg og fortelle om hvilke stoff man har vært avhengige av , når sannheten er en helt annen. Hvis ikke man da skal konkludere med at noe som er prøvd ut, er noe man er avhengig av.

Skjønner hvor du kommer fra for jeg er i nøyaktig samme situasjon, og det er jævlig kjipt å miste rettighetene sine til forbigående lindring, enten det gjelder smerte, angst, søvn osv, spesiellt siden de nevnte kan sette arbeidsforhold og livssituasjon fullstendig på tværke om det er intenst nok. Sinnsykt at det ikke kan lages til en slags depot-ordning slik at man kan hente ut , si maks 2 stk på en dag, toppen 3 ganger i uken.

Har vært i prat med pasientombudet angående dette og der fortalte jeg 100% ærlig om hvordan jeg følte på det. Mangel på trygghet og mulighetene på svart marked, og alt det fører med seg osv.
Der var beskjeden krystallklar ; "selfølgelig har du rett på medesiner for forbigående plager, på lik linje med alle andre, ring meg hvis du står fast"

Jeg skal ringe dit nå og se hva som kan gjøres, alternativet man ender på er vel det illegale. Skal prøve å huske update senere