View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Uro sksn ofte forknytte seg i muskler. Angst og uro.

Kjenner det selv når jeg kjenner på uro og angst. Kanskje du kan få psykolog til å hjelpe deg med avspenningsøvelser for uro og angst.

Viss du oppnår sinnsro å ikke tenker på noe negativt så antar jeg du ikke strammer muskler. Veldig vanlig at kroppen prøver å signaliserer hvordan man føler det i ansiktet og derfor er det ganske normalt med rare grimaser når man har det dårlig. Har man det bra smiler man.

Høres ut på meg som du ikke har det bra, og må finne ut hva du kan gjøre for å få det skikkelig bra og trives med deg selv.

Er en stor jobb for folk som aldri har likt seg selv, men det er fullt mulig.

Har selv gått fra å skjære grimaser å skjelve hver gang jeg skulle trene til å være helt avslappet og rolig i 2-3 timer i overfylte treningssenter. (det er bare en ting, men merket det selvfølgelig mange andre steder)

Ansiktet mitt er også veldig aktivt både når jeg har det bra og dårlig og det er veldig synlig. Kjenner igjen ansoenntheten i ansiktet og at jeg føler jeg lager rare grimaser. Jeg hilse å si at det som regel føles mye være en det faktisk ser ut som hos de fleste, men man blir jo selvbevisst å tenker mye på det.

Selv reagerte jeg sterkt på hasj psykoaktibt etter noen psykoser så høres lurt ut for deg å slutte med det...

Har du like mye spenninger i ansiktet når du drikker?

Har du psykolog eller noen nære venner å dele disse tankene med..
Det du skriver hlrs svært alvorlig ut og har lyst å gi deg nummeret til mental helse. 116 123 som er åpent døgnet rundt om du føler ting er for tøft.

Tror ikke nødvendigvis du er psykisk syk.

Trodde selv jeg hadde madde diagnoser, men alle søykologer og utredninger spekter bare på at alt som er vasnleog for meg er reaksjoner på en dårlig oppvekst og foreldre med problemer. Heldigvis fordi det betyr at det er ting man kan jobbe med) er så fort gjort å tro man er psykisk syk i dagens samfunn.
Føler det er litt for mje positivt fokus på det og ord som angst og noia misbrukes av så og si alle.