View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av stangut Vis innlegg
Trur du først og fremst skal prøve og slappe litt av. Puste litt rolig og prøve og tenke at vi lever alle på samme klode og vi har alle ett hodet.
Du er ikke unik eller spesiell.
Prøv og ta på deg skoa og gå en tur uten oh tenke så mye først. Just do it. Gå til du ikke orker mer så gå hjem.
Ring fastlegen og spør om 25stk valium evt annet muskelavslappende og ikke ta de for rusens skyld.
Tenk deg selv om du fyller blyfri 95 på en diesel motor i 6 år og når de på verkstedet klør seg i hodet så er det en grunn til det.

Livet er steinhardt og vi legger vår egen vei her. Prøv og snakk med noen da beveger du munnen så spenningene roer seg litt.

Ønsker deg masse god bedring.
Og husk selvom alle andre i familien er syke så er ikke du det.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hva du mener med unik og spesiell? Er det noe jeg ikke føler meg så er det det. I wish.

Hadde så mye angst i går at jeg måtte drikke en flaske rødvin for å ikke klikke i vinkel. Våknet 05 etter to timer med søvn.

Lagde ikke tråden for å få sympati eller score noen edge Points. Det er i desperasjon. Hvis dette er sånn livet skal være så vil jeg ikke være med lengre.

Kan sier at jeg hadde det sånn før cannabis også. Var innom PUB ukentlig i mange år. Det er noe galt med meg, det kjenner jeg. Men spør jeg legen om beroligende blir jeg nærmest ledd i trynet. Lurer på om det kan ha noe med at jeg innrømte bruk av hasj for en psykolog for mange år siden? Har vært så mange runder med psykolog og psykiatere.